poniedziałek, 22 października 2012

Tag: Październik mieisiącem maseczek - Ziaja Nuno


Tym razem przedstawiam maseczkę gotową firmy Ziaja - Nuno, nuno-techologia przeciw pryszczom, maska z zieloną glinką dla cery zanieczyszczoej i skłonnej do wyprysków- tak głosi opakowanie :)



Opakowanie: dosyć sztywna tubka z zamknięciem. Maseczkę dość trudno się wyciska.

Skład:

Oprócz tytułowej glinki zielonej zapakowano do tej maseczki trochę ekstraktów roślinnych, ale również niezłą porcję chemii, w tym glikol propylenowy i pochodną parafiny. Zatem skład nie dla wszystkich.

Konsytencja: kremowa, dość gęsta. Maseczka dobrze rozprowadza się na buzi, nie zasycha na skorupę, więc łatwo się ją zmywa. Zapach jej jest niedrażniący - wyczuwa się głównie won glinki.


Działanie: stosuję tę maskę, gdy nie chce mi się mieszać proszkowych glinek. Maska delikatnie zwęża pory. Nie zauważyłam specjalnych efektów oczyszczających, ale pomaga zasuszyć ropne wypryski i łagodzi zmiany zapalne.

Podsumowanie: Produkt ten jest niedrogi i jeśli komuś skład, aż tak bardzo nie wadzi, to może po niego sięgnąć. Ja mój egzemplarz otrzymałam od mamy, ale raczej nie kupię go ponownie.


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja już trochę nie nadąża za konkurencją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tak też myślę, pewnie to wiązałoby się z podniesieniem cen

      Usuń
  3. Ja używam tej maski, ale również nie regularnie, mimo tego widzę efekty chociażby takie, iż po niej nie mam tak bardzo świecącej strefy T, po za tym skóra po nim jest mięciutka i przyjemna w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, więc zapraszam do ich pisania :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...