sobota, 27 października 2012

Musli Sante na zdrowy początek dnia

Mam wyjątkową słabość do produktów z orkiszu i szczerze boleję nad znikomą wielkością jego upraw w Polsce. Szkoda, że to niezwykle bogate w składniki odżywcze, w tym sporą ilość białka zboże nie cieszy się większą popularnością. W związku z małą jego dostępnością żywność wytwarza z orkiszu bądź z jego dodatkiem nie należy do najtańszej. Jednak bez zbytniego rachowania zawsze chętnie, gdy mam okazję, sięgam po orkiszowe pieczywo, a we własnych wypiekach część mąki pszennej zastępuję mąką orkiszową.
 Dlatego też z wielką uciechą powitałam w okolicznym sklepie płatki śniadaniowe firmy Sante właśnie z orkiszu, wzbogacone dodatkowo suszonymi jagodami Goji.


 
Jak widać producent podkreśla również brak cukru w swoim produkcie. 
Oprócz płatków orkiszowych oraz jagód Goji znajdziemy w paczuszce także płatki owsiane, pszenne i jęczmienne, a ponadto rodzynki i kawałeczki suszonego jabłka, które nadają musli wyrazistszego kwaskowatego smaku.



Paczuszka płatków raczej nie przytłacza wielkością, skromne 300g za ponad 5 zł . Mnie ta ilość starczyła na 3 śniadania, ale jakie pyszne!



Z pewnością nieraz to musli trafi do mojego koszyka, choć oczywiście, można pokusić się o przygotowanie własnej mieszanki, ale szczerze namawiam do spróbowania.


Pozdrawiam!
 


6 komentarzy:

  1. Pychotki, uwielbiam musli, ale zazwyczaj sama sobie tworzę mieszanki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam do tego głowy, raczej dosypuję coś swojego do gotowców :)

      Usuń
  2. wiem, ze sa zdrowe, ale jakos nie lubie mussli, wole zwykla owsianke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię owsiankę, mniam, ale musli mniej zachodu wymaga :)

      Usuń
  3. Ostatnio skusiłam sie na te płatki i od tego momentu są moim zdecydowaym faworytem :)

    Zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, więc zapraszam do ich pisania :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...